ח"כ רוט 'הודה': חוק לימוד תורה – רק אמצעי לחץ

אסתי פלד No Comments on ח"כ רוט 'הודה': חוק לימוד תורה – רק אמצעי לחץ

ח"כ משה רוט במהדורה המרכזית: "אחת הסיבות להעלאת חוק יסוד לימוד התורה היה כדי לזרז את הממשלה לדון בנושא הגיוס. זה רק אחד הכלים. כמובן שאני אוהב את החוק הזה אבל זו לא הסיבה שהעלנו אותו"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ח"כ משה רוט (יהדות התורה), שוחח הערב (רביעי) עם בצלאל קאהן במהדורה המרכזית והתייחס לחוק הגיוס: "גם אם ידחו אותנו שוב זה ישאר על השולחן כי מה יקרה אם מישהו יגיש עתירה לבג"ץ למה לא מגייסים את תלמידי הישיבה ברגע זה. זה לא יעלם מעצמו הנושא הזה. זה בכל מקרה יגיע לשולחן הממשלה".

רוט הודה כי "אחת הסיבות להעלאת חוק יסוד לימוד התורה היה כדי לזרז את הממשלה לדון בנושא הגיוס. זה רק אחד הכלים. בינינו, אני אוהב את החוק הזה אבל זו לא הסיבה שהעלנו אותו". לצד זאת, הבהיר: "באותו בוקר של סערה רק התקשורת שמה לב לזה. החוק הוגש שבועיים לפני נושא הסבירות. לא אנחנו בחרנו את העיתוי".

עוד אמר רוט: "בהסכם הקואליציוני הליכוד התחייבו לחוק הזה. בינואר גפני הגיש כבר את אותו חוק. לא התייחסו לזה וזה לא הגיע לשולחן הממשלה בגלל הדחיות ולכן הגשנו את זה שוב כדי לאלץ את הממשלה להתחיל לדון בנושא".

לדבריו: "זה אחד הכלים שאמור להביא פתרון לנושא הגיוס. החוק הזה רק אמצעי בדרך למטרה. אם יהיה פתרון יותר טוב – אני מוכן לשמוע". 

על בעיית החשמל: "בימים האחרונים הוסיפו שנאים בבית שמש. יש תזוזה בכיוון הנכון. כולנו עומדים בתוקף שחברת החשמל תעשה את עבודתה. יש התקדמות".

על הבחירות המקומיות: "אנחנו לא ישנים. עובדים בשקט ומנסים לחבר קצוות. מה שמנחה אותנו זה מה שטוב לציבור. ברור שעדיפים מועמדים חרדים או מסורתיים".



0 תגובות